Tuesday, August 2, 2011

Oh Malaysiaku.

Semenjak kekalahan Malaysia di tgn Singapura-pura, aku masih lagi bersisa sedeh sebab itu antara game yang paling aku harapkan menang. Nasib baik tak keluar tengok kat kedai, kalau tak confirm nanges. Huahuahua. Dan semenjak game tu jgk kerespectan aku kat KFCM menjadi.. ‘Mmg hebak mamat ni...’ (kat sini aku malas nak komen kes putus tuning de. So sadiss). Sampai sekarang aku masih lagi mencari-cari jersey Malaysia long sleeve kuning hitam. Hehehe. Semangat beb.
Jersey yang seperti ini...!

Beberapa hari yang lepas, 1 conversation telah berlaku seperti berikut :
Joyah : Tadi time I balik I nyaris-nyaris nak langgar lori sbb tertidur. Suspen betul.
Labu : Hmm.. Biase la tu time bulan puase. Tadi I balik pon ngantok gak.
Joyah : ...??? (bangang ke ape Labu ni. De paham ke ape aku nak ckp ni?)
Moral of the conversation, don’t talk with the stupid one. It might hurt you. Especially in the month of Ramadhan.


Cheersss...!
(Lantak kau lah LAbuuuuuu...)

4 comments:

  1. hohoo.. padan aa status hari tu mcam tu.. hahahaa.. sabar laa.. memang giller bahaya ngantuk ketika memandu.. aku ni pun sadis.. malahan sgt sadis.. tiap2 kali balik ngantuk.. camno?? pasang lagu kekuat2 alam pun bleh tertido... huk3~ seb baik takder ape2 terjadi.. huk3~

    ReplyDelete
  2. Same la! Aku ari2 blk even bkn bln puase mmg ngantok..aduhh..bhye kot..cmne nak buat ehh..mkn,psg radio,tampo pipi sndri sme dah buat..risau..risau...huhuu..

    ReplyDelete
  3. satu aje kau belum buat... benti tepi tido kejap.. hahahahaa

    ReplyDelete
  4. hahahhaha! btol! aku mmmg tak penah buat tu...! keh keh kehh...

    ReplyDelete