Tuesday, August 14, 2012

MooDy

Hari ni saya isytiharkan 'Hari Tak Ada Mood Sedunia'..!

Serius rasa tak ada mood harini. Mood ku telah dibawa pergi oleh angin2 panas terik kat Mesia ni. Huhuhu. Antara punca2 aku tak ada mood hari ni adalah kerana:

1. Flight & Air Asia
Bengang. Sebab baru perasan promotion dah habis hari ni which I was about to book our flight ticket. Arghhh! Naik dalam 2rat juga. Banyak la jugak tu. Geram! Geram! So, terus tak jadi nak book dulu. Grrr!

2. Boss & Renovation
Boss hari2 push bila renovation nak siap. Hari ni contractor datang lambat. Apa lagi ngamok la boss. Aku ni nak buat garang kat contractor pon seba salah sbb ni contractor lama dorang. Dorang dah biasa ngan contractor ni. Tapi bengang la jgk dah bape lama delay. Lepas raya kot baru siap. Tu pon belum finalize furniture, equipment etc. Kang aku buat bodo kang salah, bila aku nak buat ade je yang tak kena ngan dorang, tak ikot style dorang yang dah keja lama tu. Aduhhh. Tension lagi.

3. Officemate & Shut up
Dapat officemate (sorang pon dah ckop) yang BANYAK cakap memang pening. Tak berhenti bercakap and keep repeating the same things. Oh, dia bukan pon becerita ngan aku, tapi dok bercerita ngan orang lain (which org tu pon dah malas nak layan) tapi macam nak cerita 1 office. Annoying. Damn annoying.

4. Kahwin & Preparation
Oke. Ni pon buat pening. Banyak tak settle lagi. Malas nak cerita pepanjang pasal ni. Sebab makin hari makin dekat tarikh n makin serammmm...

Maka, dengan sebab ini aku rasa malas nak buat kerja &nak balik rumah cepat and tidur. Ataupon dapat gi hiburkan hati adalah sangat awesome sekali tatkala ini.

Oh mood, please come back to me.

2 comments: